söndag 13 april 2008

Shame on me


Jag råkade återigen rymma till hästarna och blev borta från fredag till söndag. Därav den dåliga uppdateringen. Fåglarna blev vaktade av den intebetalda brodern och de tycks ha klarat sig utmärkt.
När jag äntligen fick träffa dem igen frågade jag givetvis om de saknat mig. Alla skakade bestämt på huvudet ända tills jag plockade fram lite mumsiga frön, då hävdade hela högen att de bara skojat och att det viiiisst saknat mig. Hugo påstod dessutom att Avril tvingat honom att skaka på huvudet fast han ville nicka, allt jag hörde var "blablablaaa mer frön för vi har saknat dig massor jättemycket faktiskt hela helgen åh så tråkigt vi har haft meeer frön ge oss ge oss ge oss blablaaa"
Medan de åt frön så det stod ut genom öronen (inte vad Avrils späcklager behövde precis) tycker jag mig kunna skönja ett nytt hål i taket. Men det kan likabra vara ett gammalt. Kräk säger jag bara.
(mina favoritkräk)

1 kommentar:

  1. De har väl tuggat tak i brist på annat att göra när de saknat dig som värst, stackars fåglar. ;)

    SvaraRadera