söndag 1 juni 2008

Förstörarfluffaren


Winchester tror att han är så diskret när han gör något väldigt roligt men samtidigt förbjudet. Som att bita sönder pusselkartonger ovanpå garderober tex. Förvisso lyckades han pipa lite mindre ivrigt än vanligt, men hans entusiastiska *fluff... fluffluff...flufflufffluff...FLUFF..fluffetiflufffluff...FLUUUUUFF* fick mig ändå att ana oråd. Jag gick givetvis iväg för att inspektera vad han nu höll på med för fuffens. Jag hittade honom fastbiten i en pusselkartong. Nedanför honom på en tillåten kvist satt Avril och såg änglalik ut, hon hade inte en aaaaning om var Winchester höll hus sa hon - detta trots att Winchester vid det laget hängde i garderoben ovanför henne med en stor papperstuss i munnen och lyckligt pep att "hon skulle komma och titta fooort för han hade hittat jättemånga kartonger *flufflufffluff* och att de måste smyga väldigt tyst så ingen såg vad de höll på med kvitterkviterskrikPIIIIIIIIP". Hugo satt i sin tur på mitt huvud och tjöt "att haaan aldrig skulle göra sådär nejdå inte Hugo inte han skulle bara sitta och se söt ut jajamensan titta så stoor jag kan se ut om jag sträcker ut vingarna såhär då får jag hirs titta vad stoor jag är Winchster är allt bra dum va visst är han visst är han får jag hirs nununu blablablablalbaaa"

Dårhus säger jag bara. Dårhus.

1 kommentar:

  1. Undrar om de brås på sin matte??? Miljön gör väl en hel del för hur en undulat blir? *Lilo funderar* ;)

    SvaraRadera