lördag 19 juli 2008

Charmören Hugo

Som jag tidigare nämnt missade jag Knytts kombinerade födelsedagskalas och forumträff med två dagar. Förvisso var det självvalt eftersom jag inte ville åka tåg hem själv och dessutom ville hinna till stugan och Rockoff, så det fråntar mig rätten att gnälla. Men jag ville ändå passa på att vältra mig i självömkan.
Hur som helst, medlemmarna hade med sig kameror så jag fick se lite bilder på mina fåglar. Samt höra att Hugo genast flugit och provlekt alla 6 hemgjorda leksaker en av gästerna hängde upp i voljären varpå hon blev så rörd att hon grät. Galet sött! Jag försöker städa lite och komma på hur jag ska bygga om rummet så det blir roligt men det går inte så bra.



Foto: Anna-Lena
Resten av bilderna finns här: http://www.undulat.forum24.se/undulat-about4255.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar