söndag 6 juli 2008

Sommarkollo


Jag har jättekul och Kräken har det snäppet roligare. De är såå glada nu när de får vara djungelfåglar. De har så kul att de inte alls vill prata med mig längre. Som tur är har Knytt en del fåglar som faktiskt kan tänka sig att prata med mig, så alldeles nedbruten är jag inte ;)
Avril säger att hon vill sova ute inatt, alla andra fåglar har gått in men hon sitter kvar ute och ser lycklig ut. Winchester och en fågelpojke som heter Coco har blivit störtkära! Bara jag har tid ska jag visa fler bilder och sånt.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt för dem! Får de vara ute inatt?? Hur känns det att de är i voljären och inte hemma hos dig?? Jag hade nog varit lite pirrig. Spännande! Mango och Molly ska få läsa om det här imorgon när de vaknar! =)

    SvaraRadera
  2. Ni har fått pris av oss! =) Kika i min blogg! Kvitt kvitt kvitt

    SvaraRadera