lördag 25 oktober 2008

Sne fågel


Winchester väckte mig halv sju i morse. Av att han krockade i väggen och plötsligt satt på min kind hickande av gråt. Han hade tydligen "drömt farliga mardrömmar och nuu var det alldeles mörkt och han hittade inte tillbaka". Han hade alltså trillat ner från sin pinne och gjort ett tappert försök att landa mjukt genom att sikta på mig. Tyvärr träffade han inte den mjuka sängen först utan han träffade väggen.
Men efter lite uppmuntran samt lampljus hittade han tillbaka till sin sovplats och alla kunde återigen falla i koma.

Jag har för övrigt byggt ett nytt träd av ett gäng fällda rönnar. Tyvärr vet jag inte om jag vill visa upp det eftersom det inte alls blev lika fint som det gamla (bild 2).
Men det blev i alla fall färskt! Så misströsta icke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar