tisdag 7 oktober 2008

Vandaler


Idag vände jag obetänksamt nog ryggen åt glinen i säkert 20 sekunder.Jag borde givetvis ha förstått bättre men nu var jag obetänksam och detta straffade sig givetvis genast.
Nåågon knöt nämligen upp knuten till hängbron och slet loss en gren från ett av träden.
Med en smäll föll allt till golvet och tre oljade blixtar flydde från brotsplatsen.
Kvar satt endast lille Winchester, de andra hade tydligen beordrat honom att stanna kvar och ta skulden.
Han satt där alldeles skär och tårögd på sin pinne och tittade beklämt på sina tår i oskyldighetens namn.
Av Da Bitches som garanterat var skyldiga till vandalismen syntes inte ett spår och Hugo hävdade att "han aaaldrig skulle förstöra något men han skulle gärna ha hirs kan han inte få hirs han hade inte fått hirs på jättejättelänge flera minuter blir det inte hirs till middag idag är det lördag snart jag vill ha hirs kan jag få hirs snällaaa?"
Jag byggde muttrande ihop trädet igen och Winchester torkade snabbt tårarna, pratade om skräp i ögat och fluffade snabbt iväg från brottsplatsen.

1 kommentar:

  1. Vilka dramer! Och vilka teaterapor! Jisses! Fast de har väl en matte att lära sig av?

    SvaraRadera