lördag 27 december 2008

Klotrassel


Petronella har en enda klo som inte är i perfekt skick. Igår berättade jag nöjt på forumet om hur duktig hon var så skötte sig så bra trots att den klon var liite för lång. Idag ägnade hon sig åt att fastna med den i gardinen. Där fick jag för det. Men eftersom hon är den hon är var hon smart nog att lirka sig loss istället för att slita och slita tills benet gick ur led.
.
Och angående forumet; vi har INTE raderat det. Men av någon obehaglig anledning står det att det är precis vad som hänt. Förmodligen håller forum24 på med ett serverbyte och då kan endel grejer krångla. Så vi hoppas på att det är tillbaka senast i morgon, är det inte det ska jag personligen uppsöka dem och be dem hosta upp det igen.

2 kommentarer:

  1. Forumet finns kvar och vad duktig hon är som lirkade loss klon själv..

    SvaraRadera
  2. Sådant är alltid en fasa! Att de ska fastna någonstans och skada sig. Och underligt är det ju inte om de gör det heller... med tanke på att de ska klättra och klänga i allt. ;)
    Jag tror det är en undulat jag fått av min kompis, som sytt den. Ska lägga den i bloggen nu!

    SvaraRadera