tisdag 23 december 2008

Parallellt universum

Det är nästan så man blir lite skitzofren av denna dubbelbloggning. Men jag ska göra mitt bästa för att inte blanda ihop något och börja skriva undulatinlägg om fel fåglar på hönsbloggen tex. Jag ska koncentrera mig allt vad jag kan för att ge er vettiga rapporter.
.
I den riktiga världen ruggas det. Våldsamt. Fjädrarna faller som bomber över en konfliktdrabbad stad. Idag turades Avril och Petronella om att tugga på en enligt Winchester, mycket vääärdefull vingpenna han hade tappat. Winchester blev mycket upprörd och jag försökte låtsas som att det inte var jag som gav dem den.





Uppe i låtsasvärlden även känd som karantänområdet tar Buster kontroll över världen. Han har provkört diverse leksaksbilar samt blivit scheriff i en legostad. Han har även kramat ett rådjurskranium och badat. Och för att krossa hans tuffa image kan jag berätta att han även satt i soffan med mig och såg på äntligen hemmas julspecial.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar