fredag 13 februari 2009

*kompakt tystnad*


Det är så svårt att blogga när det plötsligt finns en miljon bilder vi vill visa, och ingen av fåglarna vill visa samma bild, de vill helst att vi bloggar om skabbiga bilder på någon av de andra två, det finns endel skabb nu när de ruggar bör tilläggas. Så när vi äntligen bestämt oss vill någon pröva ett "nyyytt trick inte det med hirs utan ett annat eller jo det med hirs också men först tricket och sen hirs titta NUUU när jag hoppar från skåpet jag skrattar döden rakt i ansiktet och så tror jag att jag såg hirs dääär" mitt i tjatandet råkar de trilla ner och så måste vi börja om igen. Det måste vara någon ny fysisk grundlag som gör att man klämmer ur sig färre högkvalitativa inlägg när standarden plötsligt höjts. Konstigt. Det enda fåglarna tycker är konstigt är att de inte fått hirs än trots att de tjatat heeela dagen.
.

En timme och 44 slagsmål senare blir fåglarna så arga att de går iväg för att diktera hatbrev. Givetvis slutar det med att jag får välja bild själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar