fredag 10 april 2009

Ihopfösning

Ikväll (9.4) fick Fjådor flytta in med de andra. Det var inte alls enligt planerna och han har bara suttit i karantän i fyra veckor än. Inte okej att släppa ihop dem såhär tidigt alls. Av otrevliga anledningar blev det ändå såhär och jag intalar mig att tre veckor ska räcka (vilket det inte alls gör, minst åtta är det som gäller annars får man skylla sig själv) Sen borde vi boka in en tid för offentlig prygel av mig som först säger åt andra att hålla karantän oavsett vad som händer och sedan brister själv.
Jag lär återkomma med fler lägesrapporter än ni vill ha angående hur fåglarna trivs ihop.

6 kommentarer:

  1. Jag vill ha måååånga!!

    SvaraRadera
  2. Det skulle vara utmärkt ;) och jaaag vill kunna kommentera din och Violas bloggar. Man blir GALEN. Ibland kan jag kommentera violas men för det mesta bara äts kommentaren upp och det blir aldrig något. :C

    SvaraRadera
  3. Va?? Kan du inte det?? Vad händer då? Har du provat att trycka två gånger? Det händer jag får göra det på Violas........först kommer det upp en röd text...men det är bara att trycka igen så tar den liksom emot den.....testa...?

    SvaraRadera
  4. Jag har testat typ en miljon gånger de senaste månaderna, det är formuläret du och viola har som inte fungerar för mig. (det är därför jag aldrig kommenterar din blogg, fast jag läser den alltid, så det är mycket bittert att inte få säga något alls!). Violas funkar ibland när den röda texten kommer upp, men för det mesta bara försvinner all text ut i tomma intet när jag klickar på skicka, det gäller både din och hennes blogg. (det är tyvärr inte ens så att de skickas in för godkännande, de bara äts upp)

    SvaraRadera
  5. Men ajdå!!
    Va tråkigt....tror du jag kan ändra någon inställning för att det skall bli bättre?

    SvaraRadera
  6. Det brukar fungera för mig när kommentarerna har ett av de "vanliga" formulären. Vill du ändra något så finns de på inställningar --> kommentarer --> Kommentarsformulärets placering

    Och där kan man välja mellan helsida, popup-fönster eller Nedanstående inbäddat inlägg. Du har det sista och jag har det första. Men jag medger att den du har är det snyggaste, skulle det bara funka för mig vore det idylliskt. Och det är ju väldigt konstigt att det bara är för mig det inte fungerar! Jag ska vålda lite till innan jag blir galen, och jag förstår om du inte har någon lust att byta, för den är snyggast och alla andra verkar kunna använda den utan några som helst problem. :)

    SvaraRadera