torsdag 23 juli 2009

Nedräkning

Ooom ungefär 45 minuter är jag framme på ön och då får jag träffa fåglarna igen. Den lokala färjan har hör och häpna internet. En av dem i alla fall, och om de hade haft vett att betala mig för att säga det hade jag kunnat berätta att den heter Skiftet, men eftersom jag inte får det håller jag tyst och låtsas som att jag glömt färjans namn. Tjohotjohi. Inatt när jag inte kunde somna pga mitt felvända dygn låg jag och tänkte på att jag måste komma ihåg att packa presenter åt fåglarna (nu när jag skriver det kom jag på att jag nog glömde sakerna kvar i skåpet trots allt!) och tänka ut tårtor jag ska tillverka av äppel. Petronella har bott här ett år den 30.07 och Isabella fyller 4 år den 28.07. Partyparty, eller så nöjer vi oss med att plocka in en kvist att tugga på, vi har inte riktigt bestämt oss än.

3 kommentarer:

  1. Det kommer en liten födelsadags present från oss ...
    alldeles bara gjord till Isabella!! :D <3

    Ha det gött på ön med hela din grisfarm... ;)

    SvaraRadera
  2. Nej vad kul! Posten kommer hem och inte till stugan men det låter skoj. Så sött!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att den uppskattas... ;)
    Kram på er!

    SvaraRadera