torsdag 2 juli 2009

Sommarlov

Avril tittar sig nöjt i spegeln och ser att hon verkar vara både frodig och smutsig. Idag är det meningen att fåglarna ska få flytta ut till sin voljär! Jag skulle gärna ha dem kvar här men det är ungefär 28 grader i skuggan och det är inte rättvist av mig att ha dem kvar här bara för att jag vill. Såå om jag lyckas fånga in dem åker vi ut ikväll. (tamhet sträcker sig inte till transportburar ska jag säga er). Jag kommer antagligen tillbaka inatt men den där ön är belamrad med släktingar till mig som brukar fågelvakta. Fågelhuset är inte färdigt men voljären är säker. Nu ska jag packa ner 20 kg leksaker och gråtmilt peta på fåglarna en timme till innan det bär av. *snyt* Som vanligt har jag inte sett till att skaffa internet dit ut. Det är något fel på mig som gör det omöjligt för mig att planera sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar