onsdag 3 mars 2010

800

Det här är det 800:e inlägget oooooch....
*trumvirvel*
Jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv jag har ett nytt objektiv!

Jag är väldigt kär i det måste jag säga. Jag skulle kanske inte dra det så långt som att säga att fåglarna också gillar det - men de har motvilligt erkänt att det är gött att slippa få en blixt avskjuten i ansiktet 30 gånger om dagen. Det här är så ljuskänsligt att jag utan problem kan fota i lampsken mitt i natten. Stjärnglans och lycka. (och kolla vilket fint bokeh det blir! Och kolla skärpedjupet. Hehuuuu nu ska jag se om jag kan slita mig från det länge nog för att få ett par timmars sömn).

1 kommentar:

  1. GRATTIS till objektivet...och till mig som hittat tillbaks till denna ständiga källa till fjädrig glädje. O vad mycket jag missat under min frånvaro!! Tvenne nytillskott i din familj! Har saknat er!!

    SvaraRadera