onsdag 7 april 2010

Nein!

Återigen har jag lyckats passera tidsgränsen för när en ny dag börjar utan att blogga föregående datum fast att jag inte ens gått och lagt mig! MORRR.
Då jag förmodar att ni alla förstod ovanstående, väl sammansatta och kommaterade, mening går vi raskt vidare till nästa punkt på dagordningen:

Jag har ägnat dagen åt att öva på körkortsprovet, därför har jag glömt bort att blogga. Fåglarna har kollat över axeln och började genast missbruka skyltar värre än ett helg gäng med ligister på anabola. Det sista jag hörde från dem var när de skulle göra en varningsskylt för fåglar och det spårade ur i ett slagsmål om vilka färger den skulle innehålla (Lizette ville ha gul, Winchester grön, Rosie blå, Isabella ville ha chips osv). Jag lämnade skeppet ungefär samtidigt som Lizette bestämde sig för att vissla alla andra till döds, har fortfarande inte vågat gå och se efter hur det står till med dem.

1 kommentar: