söndag 23 maj 2010

Cred


Jag känner för att credda alla er som kommenterar på bloggen! Jag har en trogen liten skara som kommenterar minst en gång i veckan, och jag blir så himla glad varje gång! Även om jag är urusel på att svara ska ni veta att jag tycker ni är hemskt trevliga. :)

Lilo, Jenny, Illika, TippTapp, Knyttknyttknytt, Mylisaisse, FavvisMaria, Doux, Purple, Undisarna

samt mina hönsfränder
Koolaviola & Bente

(jag hittade inte länkar till några av er, berätta gärna så redigerar jag in det, och säg till om ni blivit bortglömda! Jag länkar mer än gärna)

GODNATT

7 kommentarer:

  1. Ha ha ha... du har döpt om mig till Lino! ;) Eller så har du något annat fans som heter så. Så kan det förstås vara. ;)
    Nä, måste mata monstrena här nu!

    SvaraRadera
  2. Hehehehe ojdåå. Men nu är det fixat!

    SvaraRadera
  3. Tack själv Dez, din blogg är mycket underhållande. kram.

    SvaraRadera
  4. Jag har tyvärr ingen webbplats men det var ju kul att stå med! :)

    SvaraRadera
  5. Treee Knytt i raaad - då måste jag vara den BÄSTA kommentatorn *nöjt flin*

    SvaraRadera
  6. Knytt: nåt ska man väl ha för att man är mormor och guru

    *vinkar tillbaka till hela högen*

    SvaraRadera