måndag 26 juli 2010

Födelse(går)dag!

Igår fyllde min kära Isabella hela 5 år, man skulle ju kunna tro att det nu var dags för henne att komma ur trotsåldern men jag tvivlar starkt på att det kommer hända. Jag firade hennes födelsedag genom att jobba som ordningsvakt och hon firade den i voljären med de andra fåglarna. Jag har alltså inte kunnat ge henne någon present eftersom hon är på stugan men inte jag. Jag får laga en ost-tårta eller något liknande nästa gång vi ses så blir hon nog glad.

Den 18:e (för drygt en vecka sen alltså) var det för övrigt 1 år sedan fodervärdsavtalen skrevs på. Fjädrarna har kanske inte blivit så mycket bättre under året men hon är i alla fall inte deprimerad längre.

3 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS till Ålands snyggaste Isabella! <3 Hurra hurra hurraaaaa! :D

    SvaraRadera
  2. Jag ska framföra gratulationerna, hon kommer bli nöjd

    SvaraRadera