tisdag 6 juli 2010

Medicin

Nu kommer ett inlägg med stulna bilder, alla är tagna från www.haningegojor.se och fotograferade av Bosse.







När jag blir trött på mina fåglar, och känner mig ungefär SÅHÄR, så brukar jag gå in och läsa på Bosses hemsida, den är världens roligaste. Min favoritsida alla kategorier. Mina vänner däremot gillar sidor som Topshop, Nelly.com, Have2have, Modekungen och HM. Själv behöver jag veta att jag inte är den enda som är dum nog att ha papegojor, jag och Bosse säkert komma bra överens, om inte annat så gillar jag att det finns folk som har ännu bråkigare odjur än jag. När jag tittat klart på haningegojor.se tycker jag alltid jättemycket om mina egna fåglar igen, kan nästan inte låta bli att mata dem med majs och annat de gillar av pur glädje över att ha såna trevliga, söta och framförallt snälla fåglar.

1 kommentar:

  1. Hej och tack för hälsningen!

    Bosses blogg är underbar!!! Och visst kan man bli bra less på gojan här hemma - hon är världsmästare på att kräva uppmärksamhet :o)
    MEN, vi älskar henne ändå! Som "tur" är kommer hon ju inte så långt, så det blir inte så mkt hyss gjorda iaf ;o)

    Ha en skön sommar!

    SvaraRadera