söndag 5 september 2010

Godis

Det blev ingen badbalja i förrgår, däremot grobladsfröstänger. Det gillade fåglarna ännu mer än att bada. Som ni kanske ser är det här ingen bild inifrån mitt hus utan den är från voljären. Jag har så många voljärbilder att om jag hade velat så kunde jag i princip ha laddat upp en voljärbild om dagen och fortsatt låtsas att de var där ute tills i juni nästa år. Måhända att ni hade börjat ana oråd då träden på mina bilder fortfarande var gröna i december? Men jag kan vara ganska övertygande när jag sätter den sidan till!

2 kommentarer:

  1. hej!
    Vilka underbart fina fåglar! :D Själv uppväxt med fåglar. Mamma föder upp: kakariki, nymfparakit,prinsessparakit och har även 4 zebrafinkar :)

    SvaraRadera
  2. Men kan vi inte låtsas att det ä rjuni dåå.. så kan du lägga in bilder från voljären... :D :D

    Underbar bild på Lizette! <3<3

    SvaraRadera