onsdag 22 september 2010

Just nu: nötter



Jag har just hittat roligaste tilltugget! Popcorn gör mig vansinnig för de blir galna och får hjärnblödning och adhd på samma gång, chips är ungefär lika illa, godis är svårätet, smörgåsarna vill de stå på, plommonpajen äter de upp för mig, frukterna klättrar de på osv osv osv.

Men nötter! Vilket underbart påfund! Jag får äta ur min nötskål ifred och det enda som händer är att fåglarna tar skalen och springer iväg med dem. Det är inte bara gott det innefattar även underhållning medan man äter! Fjådor har till och med lärt sig flyga omkring med skalen i näbben. Att jag inte prövat det här tidigare?

p.s jag förutsatte att ni gärna ville mötas av en bild på mina tänder, så jag uppfyllde den önskan innan ni hann be om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar