torsdag 16 september 2010

Morr

Jag är borta från 07.30 till 20.30 ganska många dagar för tillfället, därför hinner jag inte alls med att uppdatera bloggen i samma takt som fåglarna ställer till med saker (men med tanke på hur lite jag varit hemma har jag knappt märkt allt otyg de gjort, en oanad fördel!).

För att försäkra mig om att de skulle fortsätta gilla mig köpte jag i alla fall ärtskott åt dem, det är dessa de slåss över på bilden. Vilken bra person jag är som ger dem saker som de börjar slåss av, känner mig nöjd med min uppfostran!

1 kommentar:

  1. Just det! Ärtskott är ju gott också! Måste nog uppdatera mig lite, känner att jag fastnat lite i vad jag ger mina hemska odjur. ;) Inte kan väl någon tvivla på din kärlek till dina fåglar inte! Jag gnäller på mina också men vill inte vara utan dem för allt i världen!

    SvaraRadera